For Undervisere

I Holmeå kunstforening har vi forskellige undervisere til de mange kurser.

Vores undervisere er selv med til at præge deres kurser med hensyn til indhold og forløb. De tilrettelægger undervisningen, bestemmer tidspunktet og hvor mange deltagere, der er plads til osv. De har ingen forpligtelser ud over at gennemføre det aftalte kursus.

Som forening er vi altid åbne for nye ideer og vil gerne tilbyde et varieret udbud af kurser. Derfor byder vi også nye undervisere velkomne. Herved får vi flere input og mere inspiration i spil til det kreative hus, som vi forsøger at skabe.

Sidder du med ideer, interesser eller erfaring indenfor én eller flere kreative områder, som du godt vil dele ud af, så vil vi gerne invitere dig som underviser i vores forening.

Kontakt os for at høre nærmere!

Stedet for alle Kreative