Fingermaling

Børnebilledskole

Grundet manglende tilmelding og frivillige, er børnebilledskolen i øjeblikket “på hold” mens vi overvejer hvordan den kan gen-etableres. Alle intereserede er velkomne til at henvende sig.

I Holmeå Kunstforening har vi en Børnebilledskole.Børnebilledskole

Til hver sæson sammensætter vi et nyt program, hvor vi spænder over forskellige kreative genre og lader børnene arbejde med mange forskellige materialer. I undervisningstimerne er der både bundne oplæg og plads til egne ideer.

Der er altid flere voksne til at hjælpe til hver undervisningsgang. Forældre, bedsteforældre eller andre er velkomne til at være med.

Børn laver RAKU ler i Holmeå Kunstforening
En dygtig, lille keramiker

Følg vores facebookside. Her lægger vi billeder fra nogle af undervisningstimerne, så man løbende kan se, hvad børnene arbejder med.

Vi takker Vejen Kommune for støtte til Børnebilledskolen!

SE PROGRAMMET OKT. 2019 – FEB. 2020 NEDENFOR

Børnebilledskolen 2019-2020

Børnebilledskole 2018-19

Billedeskole 2017-18

billedskole 2016

billedeskole 2015

billedskole efterår 14

…………………………………………………………………………….

Nyhed forår 2017

Far-søn byggeprojekt: Vilde køretøjer

Kurserne er tiltænkt far og søn. Der er ingen aldersbegrænsning, så den 80 årige far med en 60 årig søn er lige så kvalificeret og velkommen som den 30 årige far med den 7 årig søn.

I værkstedet skal der saves, hamres, bores, skrues og svejses i processen med at fremstille robuste køretøjer, som kan deltage i ”Det store racerløb”  ved sommerfesten i Hovborg i juni. Begynd derfor allerede nu, at gennemtænke design, aerodynamik, materialevalg, farve m.m. Vi vil udover at lave vilde køretøjer også fremme de gode relationer mellem fædre, mellem sønner og mellem far og søn (ner) og vise vore kvinder/mødre, at vi også bare kan sådan noget.

Tidspunkt: Lørdage d. 20. maj og d. 10. juni fra kl. 9.00 – 14.00

Sted:  I snedkerværkstedet Vorbassevej 6, Hovborg.

Obs:  Nærmere om kursernes indhold kommer senere. Og vi gør opmærksom på, at datoerne kan ændres, da de travle undervisere lige skal have styr på forårs kalenderne.

Undervisere: Kurt Vad, Steen Jepsen og Tage Brøgger.

Pris: 100 kr. /deltager for ikke-medlemmer. 80 kr. for medlemmer.

Tilmelding og betaling her.

Henvendelse vedr. dette kursus skal ske til Tage Brøgger på: fambroegger@gmail.com

Stedet for alle Kreative