Hold og Kurser

I Holmeå Kunstforening sammensætter vi et nyt program hvert forår og efterår. I hver sæson er der både kortere og længerevarende hold og kurser af forskellige art.
Kurserne er for alle – nybegyndere som øvede. Vores undervisere tilrettelægger aktiviteterne efter deltagernes niveau og oftest arbejdes der individuelt. Så hver deltager i høj grad får lov til at skabe deres kunstværker ud fra deres egen kunnen, ambitioner og stil.

I Holmeå Kunstforening kommer børnene med fra de er helt små.  De kan starte i Børnebilledskolen, når de er 4 år. Børnebilledskolen er delt op i to aldersgrupper, så undervisningen kan tilrettelægges efter børnenes forudsætninger.
Du kan se vores nuværende program Forårsprogram 2019  (PDF)(beskrivelse) + Forårsprogram-flyer-2019 (PDF)(oversigt)

Se hvordan du tilmelder dig ved at klikke på linket her  TILMELDING

Skulle du brænde for et kursus, som ikke er i programmet, så fortæl os endelig om det, så vil vi forsøge at arrangere det til en anden gang.

Kurser

Paverpool kursus

Beskrivelse: Paverpol er en skulpturlim, som er utrolig sjov og inspirerende at arbejde med. Paverpol bliver hårdt, når den er tørret efter et par dage, så figurerne kan stå både inde og ude i alt slags vejr. Første aften laver vi “skeletterne” til skulpturene. Sidste aften maler vi dem. Dato: Tirsdag d. 21. maj og 28. … Læs videre Paverpool kursus

Raku Lerkursus