Generalforsamling

Generalforsamling i Holmeå Kunstforening med fokus på iværksætterdrømme.

Tirsdag d. 22. April 2014 kl. 18.30 afholdes den ordinære generalforsamling med udlodning af kunstværker m.m. I år får vi også besøg af den ene halvdel af designer duoen Gejst, Niels Grubak Iversen. Han vil komme og præsentere nogle af deres produkter omkring kl. 20.00. Vi opfordrer alle, der er nysgerrige til at komme.

Udlodningen sker på medlemsnumrene, som er repræsenteret til generalforsamlingen. I år vil der være gevinster fra Gejst som laver lækkert og råt brugskunst. Tøjdesigner Rikke Uhre Nielsen, som står bag tøjmærket The Run, har sponsoreret nogle lækre gevinster. Der er også kunstværker fra keramiker Dorit Knudsen, kunstmaler Hanne Ernst, smykker fra smykkefirmaet Vejsdesign samt gevinster fra DinKage og Blume blomsterbutik. Så der er meget spændende på højkant denne aften.

Er du vores nye bestyrelsesmedlem?

Holmeå Kunstforening har nu eksisteret i to år og er kommet rigtig godt fra start. Det hårde benarbejde lønner sig nu. Flere kurser er næsten booket inden datoerne bliver offentliggjort, og man mærker tydeligt at flere og flere hele tiden for øjnene op for vores lille forening, hvor der er plads til store armbevægelse og janteloven er dømt ude.

Vi ønsker fortsat at være en dynamisk forening, og derfor søger vi personer, som kan bidrage med evner, ideer og tid til poster i bestyrelsen. I øjeblikket er vi alt fra glade amatører til ret professionelle kunstmalere. Vi har plads til alle, der gerne vil være med. Vil du høre nærmere, så kontakt endelig vores formand Simone på mail s_freiheit@hotmail.com , eller skriv din kommentar her (klik på linket)