Medlemskab

MedlemskabHolmeå Kunstforening består af en bestyrelse, faste medlemmer og deltagere på vores kurser og arrangementer, som ikke er faste medlemmer.

Som medlem i foreningen er du med til at sikre en fast indtægt, som vi kan arrangere kurser og større eller mindre events for samt købe materialer for.

Fordele

Akrylbillede
Billede lavet af en af deltagerne

Foreningen tilbyder nogle fordele til vores medlemmer:

1. Medlemmer får 20% rabat på alle kurser.
  2. Medlemmer kan få en nøgle til vores lokale “Galleriet”, hvis de ønsker det. Derved kan de benytte lokalet alt det, de vil. Så hvis man ikke har plads til de kreative udfoldelser derhjemme, så kan man sidde i Galleriet, når man har tid og lyst. Det betyder også, at man ikke behøver tage sine “værker” med frem og tilbage hver gang. – men det er på eget ansvar.
  3. Medlemmer er med i lodtrækningen om fine forskelligartede kunstværker, som udloddes til vores årlige generalforsamling. Det kræver dog, at medlemmet deltager i generalforsamlingen. (Værkerne/tingene er udvalgt af bestyrelsen).
  4. Medlemmer har fri entre til visse af vores arrangementer.

Typer af medlemskab

1. Personligt medlemskab 350 kr.
  2. Børnemedlemskab 100 kr. (indgår som en del af Kontingentet til Børnebilledskolen)
  3. Familiemedlemskab 600 kr. (alle medlemmer i husstanden)
  4. Firmamedlemskab 1000 kr.
  5.  Støttemedlem 100 kr. (her medfølger ingen medlemsfordele)

SÆRLIGE TILBUD TIL MEDLEMMER EFTERÅRET 2017

Medlemskab

• Nyt tilbud til firma-medlemmer som kan sende 1-2 ansatte gratis på et kursus, der udbydes efterår 2017.
  • Halv pris på 1 efterårskursus i 2017 for enkeltmands medlemskaber.

Skriv til Jane Lorenzen på jane-lorenzen@jubii.dk, hvis du er medlem og gerne vil benytte dig af et af tilbuddene. Så får du hjælp til tilmeldingen!

På gensyn i Galleriet

Stedet for alle kreative