Medlemskab

Holmeå Kunstforening består af en bestyrelse, faste medlemmer og deltagere på vores kurser og arrangementer, som ikke er faste medlemmer.

Som medlem i foreningen er du med til at sikre en fast indtægt, som vi kan arrangere kurser og større eller mindre events for samt købe materialer for.

Bliv Medlem

Fordele

Akrylbillede
Billede lavet af en af deltagerne

Foreningen tilbyder nogle fordele til vores medlemmer:

1. Medlemmer kan få en nøgle til vores lokale “Galleriet”, hvis de ønsker det. Derved kan de benytte lokalet alt det, de vil. Så hvis man ikke har plads til de kreative udfoldelser derhjemme, så kan man sidde i Galleriet, når man har tid og lyst. Det betyder også, at man ikke behøver tage sine “værker” med frem og tilbage hver gang. – men det er på eget ansvar.
  2. Medlemmer er med i lodtrækningen om fine forskelligartede kunstværker, som udloddes til vores årlige generalforsamling. Det kræver dog, at medlemmet deltager i generalforsamlingen. (Værkerne/tingene er udvalgt af bestyrelsen).
  3. Medlemmer har fri entre til visse af vores arrangementer.

Typer af medlemskab

1. Personligt medlemskab – du bliver automatisk medlem af foreningen for en sæson ved at deltage i et kursus, eller du kan vælge at betale 350 kr for et år (for at støtte foreningen)
  2.  Støttemedlem 100 kr. (her medfølger ingen medlemsfordele)

Skriv til Jane Lorenzen på jane-lorenzen@jubii.dk, hvis du er medlem og gerne vil benytte dig af et af tilbuddene.

På gensyn i Galleriet

Stedet for alle Kreative